Stipresnis nei Danas Brownas! Knyga, parašyta prieš tūkstančius metų kruopščiai aprašyti skraidančius objektus keliaujant Indijos dangumi. Tiesa aviacijos sutarties NSO
Madras, 2004 m. žiemą: gubernatorius Tamil Nadu provincijoje surengė spaudos konferenciją bendrauti neįvykdyti kultūrinis renginys. Apsirengęs Gala drabužiui, į prabangus rūmų kvapo sandalmedžio fojė, jis turi knygą į rankas, plaukiojantiems paslaptinga šypsena. "Ponai, tai yra darbas, kad duos jums per galvą su mintimi, kad viską darėte dėl pasaulio istorijoje," sakė jis triumphing. Tai pirmasis vertimas į anglų kalbą senovės mokslo darbai, kurie buvo parašytas sanskrito kurią mokslininkas, su prieš tūkstančius metų.
Gubernatorius tada padėkite knygą ant stalo, palikdamas pamatyti pavadinimas keista: "Vaimanika Aeronautika". Vertimas buvo padaryta iš Oksfordo universiteto, bet dar nebuvo transliuojami. Buvo pirmoji Vakarų žurnalistai, dalyvavę, kuris žino apie jos egzistavimą. XIX a., yra trumpas fragmentas apie tai, pavadintą "Vymaanika shaastra". Rašymas buvo paslaptingai atrado ir atnešė į šviesą Indijos profesorius, Subbaraya Shastri, taip pat dalyvavo susitikime. Kas tai galėtų būti paslaptinga darbą pagrįsti, kad spaudos konferencijoje, kuri vyko vietoje, grand?
Priešistorinių aviacijos sutartį
Norėdami labai nustebinti, kad svečiai, buvo priešistorinių aviacijos sutartį, apibūdindamas įvairių plaukiojančių objektų ir jų galimybes, formas ir funkcijas. Norėdami tai papildoma informacija apie jų konstrukcijos, medžiagos, variklių ir kuro rūšį, ir tipų mašinas, kurios leido jiems skristi, ir jogos pratimai turi parengti keleiviai skrydžiams metrų aukštyje. Be to, nustatyti ir kostiumai buvo pilotai ir dietos jiems paskiriama.
Grynai techninių paslapčių yra 32 piloto ir skrydžių valdymo įrankiai. Kaip parašyta sanskrito, ši dalis buvo sunkiausia versti pagal šiuolaikinės aviacijos inžinerijos.
Tačiau, norint iššifruoti tai, kad šie laivai gali judėti visomis kryptimis, o kai kurie iš jų gali net pakilti vertikaliai.
Valdybos prietaisus, kad laivai turi būti atliktas nematomas priešui į
akis taip pat leidžia fotografuoti savo dizaino išorėje ir vidaus
ekrane, taip pat siųsti mirtinas sijos, naudojant veidrodžius. Kita techninė dalys buvo skirtos septynių skirtingų formų energijos, reikalingos tinkamam laivų eksploatavimo abstrakcija.
Šios energijos vartų ir sanskrito vardai sunku tiksliai nustatyti,
tačiau atrodo, kad anti-sunkumą ir saulės energija yra paminėti.
Kita vertus, trauka skraidantis objektas buvo pateikta kai kurių varikliai varomi kuro gelsvos, pro kitą mašiną, kurie dirbo su gyvsidabrio, kurių vaidmuo dar nebuvo nustatyta. Tai, kaip energijos šaltinis gyvsidabrio, atrodo, nuolat apibūdinantys laivams, plaukiojantiems su "vimanas". Bet labiausiai stebinantis dalykas, kad knyga yra eskizų ir planų ateiti į iliustruoja tekstą: Taigi, kai laivai turėjo sparnus, kiti statiniai priminė didelės, kūgio formos, kuri galėtų kilti į orą vertikaliai, o Kiti dydžiai buvo didžiulis ir gali atlikti visas armijas. Varikliai ir techninės įrangos pasirodė parengtas ir planus, ir laivuose.
Prarado mokslo
Tačiau akivaizdu, kad buvo neįmanoma bandyti statyti tokių laivų plaukioja tik elementus "Vymaanika". Būčiau kaip bando sukurti "Airbus tik naudojant aprašomąjį straipsnį populiarus žurnalas.
Tokie tekstai yra tik pėdsakai mokslo atminties prarado daug galimų žlugimo civilizacijos galėtų pasiekti tokį technologijų lygį. Tai verčia mus galvoti apie Atlantidą ir hipotetinis "Rama imperijos", kad prieš indų civilizacija. Tie skraidantys objektai gali priklausyti senoviškas civilizacijų, pamiršta. Tik žmogaus atminties ir žodinės tradicijos išlaikė atkaklus nedidelis pėdsakų, kurie lėtai praryti mitų ir legendų pasaulis. Skraidymas vežimų dievų bei stebuklų, kad įvyks tradicinis istorijų gali išsaugoti ryškios dangaus kerta laivus, karaliai ir herojai buvo leista skristi atminties. Indijoje daug kartų, tarp herojaus ir dievo skirtumas yra labai mažas: istorijos apie juos pranešė, nuo civilizacijos kilmės, su jais susitikti, kovoti ar tik mirtingieji, kaip ir meilė. Dievų žmonijos istorijoje yra, iš tiesų, nei kai kurie žmonės sudievinta, nes jų pasiekimus, laiko ir legenda. Daugiau senovės, net dangaus sfera yra didžiausias. Galbūt dievai yra tik keletas iš civilizacijos herojai, kilę iš kitur ...
Šimtas ir vienas šimtas saulių mėnesių
Labiausiai išraiškingas aprašymas plaukioja mašina yra garsaus istorija Ramos karalius Ayhodiei ir graži žmona, karalienė Sita. Šis renginys vyksta į istorijos pabaigoje, kai Rama, remiamą pagal jo brolis Lakshman ir Hanumanas jo draugas, jis sugebėjo po žiaurios mūšį, nugalėti Lanka karalių, kuris, stumiama troškimo ugnis, pagrobti Sita gražių plaukioja bortą laivo vadinamas Puspaka.
Štai fragmentas maždaug išversti: ". Auštant, Rama, atsižvelgiant
Puspaka dangaus vežimą, kad davė Vibhishana buvo pasiruošę eiti Šis
automobilis buvo tik jis buvo didelis ir gražiai papuoštas Jis buvo
aukštas ir turėjo du aukštus.. kambariai su langais ... Kai jis pradėjo
daug oro, o už jį atėjo melodingas garsas. (...) Puspaka vežimą, kuris
panašus į saulę priklauso mano broliui. Jis buvo nupirktas galingas
Ravanna. Jis skrenda per orą, galėtų gauti bet kur, kaip jūsų mąstymas.
Atrodo, šviesus debesis dangus ir buvo pastatyta didžiojo Vishvakarman.
(...) Tada rėmas, buvo pasirengę sugrįžti namo Ayhodia į Šiaurės
Indijoje, pakvietė Sita, Lakshman ir Hanumanas apie ir daug karių, kurie
dalyvavo kovos Ravanna kovoti, lipti į laivą. Per tris dienas, jis
keliavo po 5000 mylių, kad jūs atskirtas nuo Palace ".
Kai kurie mokslininkai mano, kad senoviškas istorija likusias imperiją, ištemptas iš Himalajų į Šri Lanką priešakyje. Labai Epas Indija, tokių kaip "Ramajana" ir "Mahabharata", gali būti šių svarbius įvykius, kurie vyko imperijos išnyko atminties. Ir Mahabharata kalba apie "vimanas". Čia yra reikšmingas kūrinys: ". Gurkha, plaukiojantiems su galinga ir greitai arba Vimana, mesti tris miestus ir andhakas vrishnilor sviedinys už visų visatos galios gaisro ir dūmų stulpelį kaip ryškus kaip tūkstančiai saulių į aukštą visų savo grožiu. metalo blizgesį, gigantiškas mirties pasiuntinys, kuri sumažinta iki pelenų jų gyventojams. Jų kūnai buvo sudeginti. plaukus ir nagus, kad rudenį jų venos sprogo iš niekur, ir paukščiai buvo balinti. Po kelių valandų, visi jų maistas buvo sugedęs. Norėdami atsikratyti šio krūmo ugnies, kai kareiviai buvo įmestas į upę "...
"Savo plaukioja vežimą, Saubha sustojo danguje per atstumą. Tada jis metė strėles, kirvius, ietis ir ugnis, be paliovos. Dangaus atrodė šimtas saulių, šimtą mėnesių ir žvaigždžių daugybė. . negalėjo atskirti dieną nuo nakties Vėliau, Krišna atsakė į šį išpuolį traukdami savo ginklą. gaisro disko kuris supjaustyti į antrąjį laivą, plaukiojantį su priešu, kuris nukrito į žemę, trupinimo ji "
Oro mūšis istorijų apstu, kaip ir niokojančių ginklai, naudojami karo metu, aprašymas. "A žėrintis ugnies takas, dūmų be ugnies ... tūkstančių rodykles nukrito ant priešo. Tamsa buvo nustatyta per visą pasaulį. Pelenų debesų lietus, vėjas pučia, ir visa žemė sudrebėjo pagal šių ginklų galia. Drambliai turi užsidegė, ir miršta gyvūnai nuskaitymo ". Ar tai tik iš populiarių Minstrel fantazija?
Gyvsidabrio krosnelė
Skraidymas automobiliai Indijos šventų tekstų konstanta. Jie rasti "Rig Vedos", seniausias tekstas epų jau minėta, "Puranas", taip pat tiek puslapių, kiek juo siekiama mitologinių tekstų Krišna. Kiti tekstai ir populiarių legendų atsirado viduramžių Indija, pasisakydamas pat orlaivių arba dangaus mašinos.
Daugiau specialiųjų darbų priskiriamas karaliaus Bhoja, kad XI a. monarchas: "Samaranganasutradhara". Šioje knygoje yra apie skraidymo aparatų, daug techninės informacijos skyriuje. Taigi, ji teikia patarimus pastato juos ir mano, kad jų būdas varyti yra gyvsidabrio rezervuaras. "Vimana kūnas turi būti tvirtas ir stiprus, kaip didžiulis paukštis, pagamintas iš lengvos medžiagos. Šalies viduje, variklis turi būti įdiegta kartu su gyvsidabrio, virš geležies krosnis. Dėka galia esančios gyvsidabrio yra varomas sraigto ir tokiu būdu žmogui rasti viduje gali keliauti didelį atstumą į dangų. Vimana gali judėti tiek vertikaliai, ir pirmyn arba atgal. dėka šios mašinos, žmonės gali skristi per oro ir dangaus būtybės gali nusileisti į žemę ".
Jei tokių mokslo žinių gali klestėti senovėje jie buvo, kaip šiandien, religinių ir mokslo elito išsaugoti. Jie turi būti laikoma paslaptyje ir perduodama iš kapitonas mokinys. Dėl šios priežasties, kolektyvinės atminties praradimo senovės žinių esminė šių, tik atminties nepastrand transliuoti, įrašytos į legendą. Kaip techninių sutarčių, iš anksto kaip "Vymmanika shaastra", jie liko neaiškūs inžinieriams šiandien gali turėti realią mokslo pelno iš jų.
Tačiau šios žinios, atrodo, visada gina šventumą inicijuoja dinastijų, jie yra tik perdavimo žodžiu tradicija. Budistas imperatorius Ašoka trečiojo amžiaus prieš Kristų, įkurta devynių išmintingas kolegijoje, gauti 9 knygas visų mokslų ir technologijų žinoma tuo metu. Vienas iš šių darbų susidoroti su Anti-Gravity. Jie tada buvo paslėptas saugioje vietoje, nes niekas negali ja naudotis dėl karo. Prieš keletą metų, Kinijos vyriausybė Pasibaigus Šiauliai universitetas atsiuntė Rankraštis rastas budistų vienuolyno Lhassa. Ji buvo išversta britų orientalistas Rūta Reyna ir išsiųsti atgal į Kiniją. Kinai sako, kad jie naudoja savo kosmoso programą, už kelionės būdus gydyti kitų planetų tekstą. Reyna sakė aprašytus būdus buvo grindžiami Anti-gravitacija, naudojant jėgą, kuri leidžia pilotams levitacijai Išplėstinė jogai. Rankraštis atskleidžia nematomumo paslaptį ir tvarkaraščio ekspediciją į Mėnulį.
Vimana ant jūros kranto
Neeilinis pasakojimas įvyko vieną rytą 1895 m. Chowpathy paplūdimio, netoli Bombėjaus, priešais minią per mitingą, vadovaujami nacionalistų lyderis Ranadi Mahadeva Govinda. Keistą skraidantį objektą į orą pakilo iš vandenyno, vien nepilotuojamas, į daugiau nei 500 metrų virš stebėjosi žmonės, sukrėsti į dangų kaip meteoras ir tada žlugo ant smėlio paplūdimio.
Tuo metu įvykis buvo plačiai komentavo dienraštyje "Poona", tada vėl į "Deccan Herald" 2003 m. gruodžio 19. Iš "stebuklas" autorius buvo garsus sanscritist: Bapuji Talpade Shivkar, gimė Bombėjuje, 1864 metais. Bet kas yra tarp sanskrito ir lėktuvo išradimas studijų santykius? Garsiąją "Vymaanika Shaastra" mes kalbėjome apie pirmiau, bet ir kiti senų sutarčių dėl vimanas, kuris Talpade studijavo juos nuo jaunimo. Kas iš karto smogė buvo derinant gyvsidabrio variklis su saulės energija. Jis taip pavyko iššifruoti tekstą ir kurti vimana, kad padarė jį skristi iki 500 metrų aukštyje. Objektai ar buvo pamiršta, tačiau Didžiosios Britanijos valdžios institucijos nėra vertinama atveju, neleisdavo jiems pakartoti Talpade patirtį. Iš nesuėstas vimana buvo parduota užsienio pirkėjų. Talpade mirė 1916, nežinant šlovės jos vertos.
Ir Kinijos mitologija yra visiškai keliaujate su plaukioja dievybių.
Ir mes žinome, kad Biblijos tekstai Hebrajų žmonės vadovaujasi garsaus
Dievas, kuris vedė vyrų dukteris, nes jie buvo gražus, drąsus apie
Ezechielio, kurie žiūri savo avis ramioje, kai vimana, forma "ratų
geležies su akimis visame "nusileido šalia jo. Kaip Enochas, jis pradėjo į laivo pilotuojamas skraidantis "Elohim", kuri paėmė jį į Jeruzalę padaryti. Labai baisu, ir drebėdami iš baimės, jis pamatė Žemę rasturnandu horizonto pasvirusi pakilimo.
Atrodo, senovės Mesopotamijos civilizacijos turėjo nuolatinį ryšį su civilizacija yra keliaudavo oru. Egipte rado medienos gabalas, kad lėktuvas formos. Paties tipo objekto, bet pagamintas iš metalo, buvo atrastas prieš Kolumbijos Amerikoje. Jei Abydosas šventyklą, keistų hieroglifų yra primena savo lėktuvų ir sraigtasparnių.
Kai kurie Europos viduramžių paveikslų parodyti žmonėms, kai vimanas išbandytas plaukiojantieji danguje. Esminis klausimas lieka neatsakytas: Kas yra šių skraidančių objektų statybininkams? Kas yra senovės Indijos vimanas svetainių autoriai? Kas yra šių Elohimas civilizuotas ir visiems tiems, dangaus dievų, kurie ateina kištis į žmonijos likimą, yra mušti vienas kitą ir bando visi metodai taikyti savo įstatymus, žmonėms? Koks senovės indų tekstuose kalbėti siaubinga karus ir iš kur atėjo tie, kurie plaukioja tie laivai plaukioja, ginkluotų karo iš žvaigždžių?
Madras, 2004 m. žiemą: gubernatorius Tamil Nadu provincijoje surengė spaudos konferenciją bendrauti neįvykdyti kultūrinis renginys. Apsirengęs Gala drabužiui, į prabangus rūmų kvapo sandalmedžio fojė, jis turi knygą į rankas, plaukiojantiems paslaptinga šypsena. "Ponai, tai yra darbas, kad duos jums per galvą su mintimi, kad viską darėte dėl pasaulio istorijoje," sakė jis triumphing. Tai pirmasis vertimas į anglų kalbą senovės mokslo darbai, kurie buvo parašytas sanskrito kurią mokslininkas, su prieš tūkstančius metų.
Gubernatorius tada padėkite knygą ant stalo, palikdamas pamatyti pavadinimas keista: "Vaimanika Aeronautika". Vertimas buvo padaryta iš Oksfordo universiteto, bet dar nebuvo transliuojami. Buvo pirmoji Vakarų žurnalistai, dalyvavę, kuris žino apie jos egzistavimą. XIX a., yra trumpas fragmentas apie tai, pavadintą "Vymaanika shaastra". Rašymas buvo paslaptingai atrado ir atnešė į šviesą Indijos profesorius, Subbaraya Shastri, taip pat dalyvavo susitikime. Kas tai galėtų būti paslaptinga darbą pagrįsti, kad spaudos konferencijoje, kuri vyko vietoje, grand?
Priešistorinių aviacijos sutartį
Norėdami labai nustebinti, kad svečiai, buvo priešistorinių aviacijos sutartį, apibūdindamas įvairių plaukiojančių objektų ir jų galimybes, formas ir funkcijas. Norėdami tai papildoma informacija apie jų konstrukcijos, medžiagos, variklių ir kuro rūšį, ir tipų mašinas, kurios leido jiems skristi, ir jogos pratimai turi parengti keleiviai skrydžiams metrų aukštyje. Be to, nustatyti ir kostiumai buvo pilotai ir dietos jiems paskiriama.
Grynai techninių paslapčių yra 32 piloto ir skrydžių valdymo įrankiai. Kaip parašyta sanskrito, ši dalis buvo sunkiausia versti pagal šiuolaikinės aviacijos inžinerijos.
Kita vertus, trauka skraidantis objektas buvo pateikta kai kurių varikliai varomi kuro gelsvos, pro kitą mašiną, kurie dirbo su gyvsidabrio, kurių vaidmuo dar nebuvo nustatyta. Tai, kaip energijos šaltinis gyvsidabrio, atrodo, nuolat apibūdinantys laivams, plaukiojantiems su "vimanas". Bet labiausiai stebinantis dalykas, kad knyga yra eskizų ir planų ateiti į iliustruoja tekstą: Taigi, kai laivai turėjo sparnus, kiti statiniai priminė didelės, kūgio formos, kuri galėtų kilti į orą vertikaliai, o Kiti dydžiai buvo didžiulis ir gali atlikti visas armijas. Varikliai ir techninės įrangos pasirodė parengtas ir planus, ir laivuose.
Prarado mokslo
Tačiau akivaizdu, kad buvo neįmanoma bandyti statyti tokių laivų plaukioja tik elementus "Vymaanika". Būčiau kaip bando sukurti "Airbus tik naudojant aprašomąjį straipsnį populiarus žurnalas.
Tokie tekstai yra tik pėdsakai mokslo atminties prarado daug galimų žlugimo civilizacijos galėtų pasiekti tokį technologijų lygį. Tai verčia mus galvoti apie Atlantidą ir hipotetinis "Rama imperijos", kad prieš indų civilizacija. Tie skraidantys objektai gali priklausyti senoviškas civilizacijų, pamiršta. Tik žmogaus atminties ir žodinės tradicijos išlaikė atkaklus nedidelis pėdsakų, kurie lėtai praryti mitų ir legendų pasaulis. Skraidymas vežimų dievų bei stebuklų, kad įvyks tradicinis istorijų gali išsaugoti ryškios dangaus kerta laivus, karaliai ir herojai buvo leista skristi atminties. Indijoje daug kartų, tarp herojaus ir dievo skirtumas yra labai mažas: istorijos apie juos pranešė, nuo civilizacijos kilmės, su jais susitikti, kovoti ar tik mirtingieji, kaip ir meilė. Dievų žmonijos istorijoje yra, iš tiesų, nei kai kurie žmonės sudievinta, nes jų pasiekimus, laiko ir legenda. Daugiau senovės, net dangaus sfera yra didžiausias. Galbūt dievai yra tik keletas iš civilizacijos herojai, kilę iš kitur ...
Šimtas ir vienas šimtas saulių mėnesių
Labiausiai išraiškingas aprašymas plaukioja mašina yra garsaus istorija Ramos karalius Ayhodiei ir graži žmona, karalienė Sita. Šis renginys vyksta į istorijos pabaigoje, kai Rama, remiamą pagal jo brolis Lakshman ir Hanumanas jo draugas, jis sugebėjo po žiaurios mūšį, nugalėti Lanka karalių, kuris, stumiama troškimo ugnis, pagrobti Sita gražių plaukioja bortą laivo vadinamas Puspaka.
Kai kurie mokslininkai mano, kad senoviškas istorija likusias imperiją, ištemptas iš Himalajų į Šri Lanką priešakyje. Labai Epas Indija, tokių kaip "Ramajana" ir "Mahabharata", gali būti šių svarbius įvykius, kurie vyko imperijos išnyko atminties. Ir Mahabharata kalba apie "vimanas". Čia yra reikšmingas kūrinys: ". Gurkha, plaukiojantiems su galinga ir greitai arba Vimana, mesti tris miestus ir andhakas vrishnilor sviedinys už visų visatos galios gaisro ir dūmų stulpelį kaip ryškus kaip tūkstančiai saulių į aukštą visų savo grožiu. metalo blizgesį, gigantiškas mirties pasiuntinys, kuri sumažinta iki pelenų jų gyventojams. Jų kūnai buvo sudeginti. plaukus ir nagus, kad rudenį jų venos sprogo iš niekur, ir paukščiai buvo balinti. Po kelių valandų, visi jų maistas buvo sugedęs. Norėdami atsikratyti šio krūmo ugnies, kai kareiviai buvo įmestas į upę "...
"Savo plaukioja vežimą, Saubha sustojo danguje per atstumą. Tada jis metė strėles, kirvius, ietis ir ugnis, be paliovos. Dangaus atrodė šimtas saulių, šimtą mėnesių ir žvaigždžių daugybė. . negalėjo atskirti dieną nuo nakties Vėliau, Krišna atsakė į šį išpuolį traukdami savo ginklą. gaisro disko kuris supjaustyti į antrąjį laivą, plaukiojantį su priešu, kuris nukrito į žemę, trupinimo ji "
Oro mūšis istorijų apstu, kaip ir niokojančių ginklai, naudojami karo metu, aprašymas. "A žėrintis ugnies takas, dūmų be ugnies ... tūkstančių rodykles nukrito ant priešo. Tamsa buvo nustatyta per visą pasaulį. Pelenų debesų lietus, vėjas pučia, ir visa žemė sudrebėjo pagal šių ginklų galia. Drambliai turi užsidegė, ir miršta gyvūnai nuskaitymo ". Ar tai tik iš populiarių Minstrel fantazija?
Gyvsidabrio krosnelė
Skraidymas automobiliai Indijos šventų tekstų konstanta. Jie rasti "Rig Vedos", seniausias tekstas epų jau minėta, "Puranas", taip pat tiek puslapių, kiek juo siekiama mitologinių tekstų Krišna. Kiti tekstai ir populiarių legendų atsirado viduramžių Indija, pasisakydamas pat orlaivių arba dangaus mašinos.
Daugiau specialiųjų darbų priskiriamas karaliaus Bhoja, kad XI a. monarchas: "Samaranganasutradhara". Šioje knygoje yra apie skraidymo aparatų, daug techninės informacijos skyriuje. Taigi, ji teikia patarimus pastato juos ir mano, kad jų būdas varyti yra gyvsidabrio rezervuaras. "Vimana kūnas turi būti tvirtas ir stiprus, kaip didžiulis paukštis, pagamintas iš lengvos medžiagos. Šalies viduje, variklis turi būti įdiegta kartu su gyvsidabrio, virš geležies krosnis. Dėka galia esančios gyvsidabrio yra varomas sraigto ir tokiu būdu žmogui rasti viduje gali keliauti didelį atstumą į dangų. Vimana gali judėti tiek vertikaliai, ir pirmyn arba atgal. dėka šios mašinos, žmonės gali skristi per oro ir dangaus būtybės gali nusileisti į žemę ".
Jei tokių mokslo žinių gali klestėti senovėje jie buvo, kaip šiandien, religinių ir mokslo elito išsaugoti. Jie turi būti laikoma paslaptyje ir perduodama iš kapitonas mokinys. Dėl šios priežasties, kolektyvinės atminties praradimo senovės žinių esminė šių, tik atminties nepastrand transliuoti, įrašytos į legendą. Kaip techninių sutarčių, iš anksto kaip "Vymmanika shaastra", jie liko neaiškūs inžinieriams šiandien gali turėti realią mokslo pelno iš jų.
Tačiau šios žinios, atrodo, visada gina šventumą inicijuoja dinastijų, jie yra tik perdavimo žodžiu tradicija. Budistas imperatorius Ašoka trečiojo amžiaus prieš Kristų, įkurta devynių išmintingas kolegijoje, gauti 9 knygas visų mokslų ir technologijų žinoma tuo metu. Vienas iš šių darbų susidoroti su Anti-Gravity. Jie tada buvo paslėptas saugioje vietoje, nes niekas negali ja naudotis dėl karo. Prieš keletą metų, Kinijos vyriausybė Pasibaigus Šiauliai universitetas atsiuntė Rankraštis rastas budistų vienuolyno Lhassa. Ji buvo išversta britų orientalistas Rūta Reyna ir išsiųsti atgal į Kiniją. Kinai sako, kad jie naudoja savo kosmoso programą, už kelionės būdus gydyti kitų planetų tekstą. Reyna sakė aprašytus būdus buvo grindžiami Anti-gravitacija, naudojant jėgą, kuri leidžia pilotams levitacijai Išplėstinė jogai. Rankraštis atskleidžia nematomumo paslaptį ir tvarkaraščio ekspediciją į Mėnulį.
Vimana ant jūros kranto
Neeilinis pasakojimas įvyko vieną rytą 1895 m. Chowpathy paplūdimio, netoli Bombėjaus, priešais minią per mitingą, vadovaujami nacionalistų lyderis Ranadi Mahadeva Govinda. Keistą skraidantį objektą į orą pakilo iš vandenyno, vien nepilotuojamas, į daugiau nei 500 metrų virš stebėjosi žmonės, sukrėsti į dangų kaip meteoras ir tada žlugo ant smėlio paplūdimio.
Tuo metu įvykis buvo plačiai komentavo dienraštyje "Poona", tada vėl į "Deccan Herald" 2003 m. gruodžio 19. Iš "stebuklas" autorius buvo garsus sanscritist: Bapuji Talpade Shivkar, gimė Bombėjuje, 1864 metais. Bet kas yra tarp sanskrito ir lėktuvo išradimas studijų santykius? Garsiąją "Vymaanika Shaastra" mes kalbėjome apie pirmiau, bet ir kiti senų sutarčių dėl vimanas, kuris Talpade studijavo juos nuo jaunimo. Kas iš karto smogė buvo derinant gyvsidabrio variklis su saulės energija. Jis taip pavyko iššifruoti tekstą ir kurti vimana, kad padarė jį skristi iki 500 metrų aukštyje. Objektai ar buvo pamiršta, tačiau Didžiosios Britanijos valdžios institucijos nėra vertinama atveju, neleisdavo jiems pakartoti Talpade patirtį. Iš nesuėstas vimana buvo parduota užsienio pirkėjų. Talpade mirė 1916, nežinant šlovės jos vertos.
Atrodo, senovės Mesopotamijos civilizacijos turėjo nuolatinį ryšį su civilizacija yra keliaudavo oru. Egipte rado medienos gabalas, kad lėktuvas formos. Paties tipo objekto, bet pagamintas iš metalo, buvo atrastas prieš Kolumbijos Amerikoje. Jei Abydosas šventyklą, keistų hieroglifų yra primena savo lėktuvų ir sraigtasparnių.
Kai kurie Europos viduramžių paveikslų parodyti žmonėms, kai vimanas išbandytas plaukiojantieji danguje. Esminis klausimas lieka neatsakytas: Kas yra šių skraidančių objektų statybininkams? Kas yra senovės Indijos vimanas svetainių autoriai? Kas yra šių Elohimas civilizuotas ir visiems tiems, dangaus dievų, kurie ateina kištis į žmonijos likimą, yra mušti vienas kitą ir bando visi metodai taikyti savo įstatymus, žmonėms? Koks senovės indų tekstuose kalbėti siaubinga karus ir iš kur atėjo tie, kurie plaukioja tie laivai plaukioja, ginkluotų karo iš žvaigždžių?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą