2011 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

Išminties akmuo buvo nustatyta?

Šis dokumentas buvo anonimiškai dalijasi su KeelyNet ir kaip įžanginė paskaita, David Hudson, 1995 m. liepos 28 d. Šiaurės Vakarų Service centro Portland, Oregon stenograma. Ji siūlo papildomų įžvalgų David Hudson tyrimai, ypač atsižvelgiant į biologinius ir erdvės / laiko poveikį. Mano vardas yra David Hudson. Esu trečios kartos gimtoji finikiečių senas šeimos Phoenix zonos. Mes senas šeimos. Mes esame labai konservatyvūs. Esu kilęs iš itin konservatyvios dešiniųjų fone. Tiems iš jūsų, kurie girdėjo Jono Beržas visuomenės, Barry Goldwater, šie ultra dešiniųjų Rush Limbaugh konservatoriai, srityje, kad esu kilęs iš. Aš nesakau, ar tai teisinga ar neteisinga, bet tai yra mano fone.
Aš neturėjo koncepcija, kad aš kada nors daryti, ką darau dabar, kai aš pradėjau šį darbą. 1975-1976 aš buvo labai nepatenkinti bankų sistemos, čia, Jungtinėse Valstijose. Buvau ūkininkavimo apie 70 tūkstančių hektarų plotas Yuma slėnyje Phoenix. Man buvo labai didelis, materialistinės asmuo. Wasb ūkininkavimo šis grunto kiekis. Aš turėjau keturiasdešimt vyro darbo užmokesčio kiekvieną savaitę. Aš turėjo keturių milijonų kredito linija su banku. Buvau vairuotojo Mercedes-Benz. Aš turėjo 15.000 kvadratinių metrų ploto namas. Buvau p. Materialus žmogus.
1975 m. darau iš gamtinių produktų analizė čia, kur buvo žemės ūkio srityje. Turite suprasti, kad žemės ūkio Arizonos mes turime problemų su natrio dirvožemio. Šis didelis natrio dirvožemio, kuri atrodo tarsi šokoladiniai ledai ant žemės, tik traškus juoda. Ji sutrikti kai vaikščioti. Vanduo negali prasiskverbti Šiame dirvožemyje. Vanduo nebus išplautas natrio iš žemės. Tai vadinama juoda šarmų.
Ką mes darome vyko Arizonos valstybės vario kasyklų ir pirkti 93% sieros rūgšties. Tiems iš jūsų, kurie nežino, akumuliatorių baterijos rūgštis jūsų automobilis yra 40-60% rūgšties. Tai buvo 93% sieros rūgšties, labai, labai didelės koncentracijos. Mes buvo pareikšti sunkvežimių ir priekabų krovinių šio sieros rūgšties mano ūkyje ir buvau švirkščiamųjų trisdešimt tonų akrą į dirvą.
Aš neturėjo koncepcija, kad aš kada nors daryti, ką darau dabar, kai aš pradėjau šį darbą. 1975-1976 aš buvo labai nepatenkinti bankų sistemos, čia, Jungtinėse Valstijose. Buvau ūkininkavimo apie 70 tūkstančių hektarų plotas Yuma slėnyje Phoenix. Man buvo labai didelis, materialistinės asmuo.
Aš ūkininkavimo šis grunto kiekis. Aš turėjau keturiasdešimt vyro darbo užmokesčio kiekvieną savaitę. Aš turėjo keturių milijonų kredito linija su banku. Buvau vairuotojo Mercedes-Benz. Aš turėjo 15.000 kvadratinių metrų ploto namas. Buvau p. Materialus žmogus.
Mes buvo pradėti šešių colių juostelės ant žemės, kad būtų prasiskverbti į žemę maždaug tris ar keturis colius. Kai drėkinti (nieko išaugs, Arizona, nebent jums laistyti) žemėje būtų iš tikrųjų puta ir putų dėl sieros rūgšties veiksmų. Ką jis darė, buvo konvertuoti juoda šarmų balta šarmų, tirpios vandenyje. Taigi, per pusantrų metų ir iki dvejų metų galėtumėte turėti srityje, kad galėtų iš tikrųjų augina grūdines kultūras.
Darbas, aš darau su šių dirvožemių, tai yra labai svarbu, kad jūs turite daug kalcio, kalcio karbonato pavidalu dirvos. Kalcio karbonato veiktų kaip buferis visas rūgštis, kuri buvo ant
dirvožemyje. Jei neturite pakankamai kalcio dirvožemio rūgštingumas krinta, gausite apie 4-4,5 pH ir ryšiai visus savo pėdsakus maistinių medžiagų. Kai augalų jūsų medvilnės, bus gauti tik tiek ūgio, tuomet jis negali augti daugiau.
Tai labai svarbu, kai esate visų šių pakeitimų dėl savo dirvožemio, kad jūs suprantate, kas yra jūsų dirvožemio: kiek geležies yra, kiek kalcio ir pan.
Daro šių natūralių produktų, mes eidavo, kad niekas, atrodo, galės mums pasakyti, ką jie visoje medžiagų analizė. Pradėjome sekti šios medžiagos, ir mes nustatėme, kad atrodė kilę iš specifinių geologinių bruožas. Kokia problema su šia medžiaga buvo jautėme, kad srityje, kurioje jis buvo didžiausias gausumas būtų geriausia vieta mokytis.
Mes paėmė medžiagą į chemijos ir mes ji ištirps ir gavo sprendimą, kuris būtų kraujo raudonumo. Dar kai mes nusodinamoji ši medžiaga chemiškai naudojant miltelių, cinko reductant medžiagos ateis kaip juoda nusodiklis, kaip ir turėjo būti, jei jis buvo kilnus elementas. Kilnus elementas, jei jums chemiškai jį rūgšties nebus naujo rūgšties ištirpinama.
Taigi mes nusodinamoji šią medžiagą iš juodos ir mes priėmėme medžiagos ir džiovinti. Džiovinimo proceso metu mes priėmėme didelis porceliano piltuvą vadinamas Butiner piltuvėlis apie tai didelis filtravimo popieriaus. Ši medžiaga buvo
apie ketvirtį colio storio ant filtravimo popieriaus. Tuo metu aš neturėjau džiovinimo krosnis ar džiovinimo spintoje, todėl aš tiesiog jį Arizona saulės, kuris buvo apie 115 laipsnių 5% drėgnumo, todėl tikrai džiovinti greitai.
Kas atsitiko, kad po to, kai medžiaga džiovintos sprogo. Sprogo kaip niekas aš kada nors matė mano gyvenime ir aš dirbau su daug sprogstamųjų medžiagų sprogimo Nebuvo jokio sprogimo ir nebuvo griūtis. Jis buvo, jei kas nors detonavo apie penkiasdešimt tūkstančių Flash lemputes visi vienu metu tik žybt. Visi medžiaga dingo, dingo filtro popieriaus ir piltuvo buvo krekingo.
Taigi aš paėmiau naują pieštuką, kad niekada nebuvo aštrus ir stovėjo ant pabaigos šalia piltuvėlį ir pradėjo džiovinimo kitą bandinį. Kai medžiaga detonavo sudegino apie 30% pieštuku du, bet ne trankyti pieštuku per visą bandinio dingo. Taigi tai buvo sprogimo ir nebuvo griūtis . Tai buvo tarsi milžinišką spaudai šviesos.
Tai buvo, kaip jūs nustatote, kad pieštuku šalia gaisro vietoje ir maždaug po 20 minučių matėte, buvo rūkymas, vienoje pusėje ir du deginimas. Kad pieštuku atrodė kaip iš karto po to, kai blykstė. Dabar tai tik man nesuprantamas.
Kas nors ši medžiaga yra laukinių. Mes radome, kad jei mes džiovinti saulės ji nesprogo, bet jei mes džiovinti saulės ji sprogo .
Tada mes priėmėme kai buvo džiovinti saulės, ir mes nusprendėme mes ketinome tai, kas vadinama tiglį mažinimo miltelių. Tiglį sumažinimas atsižvelgiant į tiglį (kuris yra tarsi didelis geriamojo stiklo, pagaminti iš porceliano) ir reikia maišyti miltelius su švino ir visa tai srautas ir visi, ir jums šilumos, kol švinas lydosi. Kas atsitinka, metalai, kurie yra sunkesni nei švino, švino buvimo ir visus, kurie yra lengvesni flotacinio. Tai yra pagrindinė prielaida savo ugnies analizės rezultatų, buvo daroma šimtus metų.
Dabar manoma, aukso ir sidabro liks vadovauti ir visus kitus ne sunkiųjų elementų ateis vadovauti. Tai yra išbandytas ir tikras būdas tai metalų analizė. Na tai medžiaga išspręsta švino apačioje, kaip ir buvo aukso ir sidabro. Ši medžiaga atrodė, kad būti tankesnis nei pagaminti iš švino Kai mes nupilami šlakas, tai viskas, bet kilnus elementai, tada mes nupilami švino ir šią medžiagą nuriedėjo apygardos išlydyto švino apačioje . Jis buvo atskirtas nuo jo. Dar kai ši medžiaga ir padėkite jį ant kaulų pelenų Nustatyti mėginiai švino sugeria į Nustatyti mėginiai ir jis palieka savo karoliukų, aukso ir sidabro. Na mes tai padarė ir mes turime karoliukas, kurie turėjo aukso ir sidabro.
Mes priėmė šį rutuliukas analizei visos komercinės laboratorijos, ir jie sakė Dave yra nieko, bet aukso ir sidabro. Išskyrus galėčiau imtis, kad granulės ir nustatykite ją ant stalo ir trenkite jį su plaktuku ir jį sudaužė kaip stiklas. Šiol nėra žinoma, kad nėra minkštas aukso ir sidabro lydinio . Aukso ir sidabro ištirptų vienas kitą puikiai ir jie sudaro kietų skiediniai Jie abu yra labai minkštas elementų ir taip, bet aukso ir sidabro lydinio, jei tik, kad manimi ten yra vyksta minkšta ir kaliojo. Jūs galite priploti jį, ir padaryti blynas iš jos. Tačiau šią medžiagą, sudaužė kaip stiklas. sakiau
kažkas vyksta čia, kad mes ne suprasti. Kažką neįprasto, kas vyksta.
Taigi, ką mes padarėme mes priėmėme šių aukso ir sidabro karoliukai ir atskyrė juos
chemiškai su iš aukso ir sidabro. Ką mums paliko visa krūva
juoda dalykų. Kai aš paėmiau komercinės laboratorijos, šis juodas stuff, jos
, man pasakė, kad tai buvo geležies, silicio dioksidas ir aliuminio. aš pasakiau tai negali būti geležies,
silicio dioksido ir aliuminio. Pirmiausia galite netirpsta bet rūgščių ar bet
bazės, kai jis yra visiškai sausas. Jis netirpsta rūkstančioji sieros rūgšties,
netirpsta sieros azoto rūgšties, jis netirpsta druskos
azoto rūgštis. Net ištirpsta aukso dar jis netirpsta šis juodas stuff.
Maniau, ši medžiaga tikrai keista. Jis tiesiog turi turėti
paaiškinimą. Niekas negalėjo man pasakyti, kas tai buvo.
Iš esmės aš nuėjau į Kornelio universiteto. Aš pasakiau, mes tiesiog teks
mesti šiek tiek pinigų į šią problemą. Taigi, nuėjau ir pasamdė daktaro Cornell, kurie
laikyti save ekspertu tauriųjų elementai. Aš įtarė, mes buvo
tauriaisiais elementų. Aš sakiau, aš noriu žinoti, kas tai yra.
Aš sumokėta jam išeiti į Arizoną. Jis pažvelgė į šią problemą. Sakė jis, "mes turime
mašina atgal Cornell, kuris gali analizuoti dalių vienam milijardui ". Jis sakė,
"Jūs leiskite man pasinaudoti šia medžiaga atgal į Kornelio ir aš tau pasakysiu, ką
turite tiksliai ". Nebent jis chloras, bromas arba vienas žiebtuvėlis
elementai, tada mes negalime analizuoti. Bet, jei ji yra tai, kas virš geležies mes
rasti Kai jis grįžo ten, jis man pasakė, kad tai buvo geležies silicio dioksidas , aliuminio.
Aš pasakiau, "atrodo gydytojui turite chemijos laboratorija aplink čia mes galėtume
skolintis? "Jis sakė:" Taip. "Aš sakė:" eikime į chemijos laboratoriją. "
Mes dirbo chemijos laboratorijoje visi tos dienos poilsio, ir mes galėjome
pašalinti visus silicio dioksidas, visi geležies ir aliuminio. Mes vis dar turėjo 98%
mėginio ir kad buvo grynas nieko. Aš pasakiau, "ieškoti galiu turėti šį mano
Kita vertus, galiu pasverti, galiu atlieka biocheminius su juo ". "Aš pasakiau, tai yra
kažką ". "Žinau, kad yra kažkas." "Tai nėra nieko. "
Jis sakė: "sugerties ar emisijos spektro nesutinka su ką mes
užprogramuotu mūsų priemonė. "Aš sakė:" gerai, kad yra kažkas, ir aš esu
sužinoti ką. "Ir jis pasakė:" Mr. Hudson, kodėl ne jūs suteikiate mums $ 35
0000 doleris dotacijos ir mes įdėti pakopos studentams ieškoti į ją. "Na
Aš jau sumokėjo šis žmogus apie $ 22.000, nes jis teigė, kad jis galėtų išnagrinėti
nieko ir jis nebuvo. Jis nebuvo pasiūlyti mokėti savo pinigus atgal. Sakiau
"Pone, aš ne žinoti, ką jūs mokate aplink čia žmonių, bet mes mokame
minimalaus darbo užmokesčio ūkyje, kur aš dirbu ir aš galiu gauti daug daugiau
iš $ 350.000 nei galite. "
"Taigi aš ruošiuosi grįžti ir padaryti darbą sau."
Aš grįžo į "Phoenix" visiškai nusivylė akademinės bendruomenės. Aš nebuvo
įspūdį Kandidatas 'S. Buvau sužavėtas žmonių sumokėjo
pinigų, kad aš sužinojau, kad jis yra tiesiog didelis sistemą, kurioje jie dirbo
antrosios pakopos studijų studentų generuoti popieriaus, bet jie niekada pasakyti nieko, bet
vyriausybė moka jiems už kiekvieną popieriaus, jie rašo, kad jie gauti savo pinigus pagrįstas
kortelių skaičių, jie pasirodė . Jie visi sako tą patį jie
tik žodžio ji ir pasirodyti kito popieriaus. Tai tikrai yra Nusivylimas
jums sužinoti, ką akademinės daro dabar .
Laimei, aš paklausiau apie Phoenix zonos ir aš sužinojau apie žmogų, kuris
spectroscopist. Jis buvo apmokyti Vakarų Vokietijoje institute
spektroskopija. Jis buvo vyresnysis technikas Lab Tyrimas įmonės
Los Andželas, kuri stato spektroskopiniai įranga. Jis žmogus, kuris mėlyna
išspausdinti jų, suprojektuoti, sukonstruoti juos, tada paėmė juos į lauką ir
Tada jiems dirbti. Sakiau, čia geras žmogus. Tai ne tik
technikas. Štai žmogus, kuris žino, kaip mašina veikia.
Aš jam atiteko Sovietų kad ugnies analizė žmogus davė man knygą. Jis buvo
vadinamas analitinės chemijos platinos grupės elementai pagal Ginsbergas.
Jis buvo paskelbtas Sovietų mokslų akademijos. Šioje knygoje, remiantis
sovietams, jums turėjo daryti 300 sekundžių dega apie šiuos elementus, skaityti
juos.
Dabar, tiems iš jūsų, kurie niekada padaryti spektroskopijos, ji apima
anglies elektrodo, kuris yra didžioji viršuje. Jūs įdedate miltelių, kad
elektrodo ir jums atnešti kitas elektrodas virš ir streikuoti
lanko. Apie penkiolika sekundžių šį aukštos temperatūros anglies dega toli
ir elektrodo dingo ir dingo jūsų pavyzdžio. Taigi, visas laboratorijas
šioje šalyje daro penkiolika antrą nudegimų ir suteikti jums rezultatus.
Pagal Sovietų mokslų akademijos virimo temperatūros vandens
virimo temperatūra geležies kaip virimo temperatūra
geležis yra šių elementų virimo temperatūra.
Kaip žinote, vairuoti automobilį, jeigu jūsų variklis yra vandens
automobilių, kad automobilio variklio temperatūra niekada šilčiau nei virimo
temperatūros vandens, kol visas vanduo dingo. Jei tik šildomas
vandens keptuvėje viryklė žinote, kad visos niekada šilčiau nei
dingo visi vandens iki vandens virimo temperatūra. Kai visi
dingo vandens temperatūra šauna aukštyn raketos tikrai greitai.
Kaip ilgai, nes ten yra geležies mėginio temperatūra niekada negali gauti
šilčiau nei virimo temperatūrą geležį, kol visi geležies dingo
todėl jūs galite tada šilumos šią medžiagą. Dabar tai sunku suvokti, kaip kažkas
su aukštos virimo temperatūros, geležies gali būti kaip vanduo šių
elementų, tačiau ji yra. Taigi, pažodžiui mes turėjome suprojektuoti ir pastatyti sužadinimo
kameroje, kur argono dujomis galėtų būti apie šį elektrodą taip nei ne deguonies
oro arba galėtų gauti anglies elektrodo ir galėtume deginti ne
penkiolika sekundžių, tačiau tris šimtus sekundes. Pagal Sovietų Sąjungos
Mokslų akademija yra laiko, mes turime deginti mėginio.
, Mes, mes turime [PK maišytuvas?], Mes turime standartus, mes iš dalies pakeitė
mašina, mes padarėme rezultatų analizė, mes visi spektrines linijas
šį trijų su puse metro priemonės. Tai kaip didelis prizmę spec
kuri atveria linijos spektro. Tiems iš jūsų, kurie nežino, labiausiai
universitetai turi vieną tašką penkių metrų priemonė. Tai trijų ir
pusantro metro priemonę. Didžiulė mašina. Jis paėmė visą garažo plotą. Ji
buvo apie trisdešimt metrų ilgio ir apie aštuonių ar devynių pėdų aukščio.
Bet kokiu atveju, kai nubėgome ši medžiaga per pirmąsias penkiolika sekundžių, mes turime geležies,
silicio dioksidas, aliuminio, mažai kalcio pėdsakai, natrio gal šiek tiek titano dabar
ir tada, ir tada jis eina tyliai ir nieko skaito. Taigi penkiolika pabaigoje
sekundžių jūs vis nieko. Dvidešimt sekundžių, dvidešimt penkias sekundes, trisdešimt
vis dar nieko sekundžių, trisdešimt penkias sekundes, keturiasdešimt sekundžių. Keturiasdešimt penki
sekundžių, sekundžių penkiasdešimt, penkiasdešimt penkias sekundes, šešiasdešimt sekundžių, šešiasdešimt penkias sekundes
tačiau, jei jūs žiūrite pro spalvoto stiklo sėdi ten ant anglies
elektrodas yra tai mažai kamuolys balta medžiaga. Yra dar ten kažkas.
Tuo septyniasdešimt sekundžių, kada tiksliai Sovietų mokslų akademijos sakė, kad būtų
skaityti, paladžio pradeda skaityti. Ir po paladžio, platinos prasideda
skaityti. Ir po to, kai platinos Manau, tai buvo rodis pradeda skaityti. Po
rodis rutenio pradeda skaityti. Po rutenio tada iridžio pradeda skaityti
ir po iridžio osmį pradeda skaityti.
Dabar, jei jūs panašus į mane, aš nežinojau, kokie buvo šių elementų. Aš esu girdėjusi apie
platinos, platinos papuošalų, bet kas yra tie kiti elementai. Na yra
šeši platinos grupės elementai periodinėje lentelėje ne tik platina. Jie
neturėjo sužinoti apie juos tuo pačiu metu, todėl jos buvo pridėta po vieną
laiką. Jie visi elementai kaip geležies, kobalto ir nikelio yra trys
skirtingų elementų rutenio, rodžio, paladžio, šviesos platinums ir
osmį, iridžio ir platinos yra sunkiųjų platinums.
Na mes atėjo sužinoti, kad rodis buvo parduoti už maždaug tris tūkstančius
dolerių už unciją. Auksinis parduoda maždaug keturis šimtus dolerių už unciją.
"Iridium" parduoda apie aštuonis šimtus dolerių už unciją ir rutenis parduoda
vienas šimtas penkiasdešimt dolerių už unciją.
Tada pasakyti Gee yra svarbus medžiagų nėra.
svarbių medžiagų, nes pasaulyje geriausiai žinomas indėlio dabar
kasamas Pietų Afrikoje. indėlių turite eiti su puse mylios į
žemės ir mano 18 colių siūlė šios medžiagos. Kai kurie tai ji
yra vienas trečdalis vienos uncijos vienai tonai visų tauriųjų elementai.
Mūsų analizė, kuri truko dvejus su puse metų ir mes patikrinta virš ir
per; mes patikrinti kiekvieną spektrinę liniją, mes patikrinti kiekvieno potencialaus
trukdžių, mes tikrinamas kiekvienas šis aspektas. Mes sukūrėme obuolių ir obuolių,
apelsinai, apelsinai, bananai ir bananai. Mes norėjome tikslius atitikmenis.
Kai mes buvo baigtas žmogus galėjo padaryti kiekybinė analizė ir jis pasakė
"Dave, tu turi šešių iki aštuonių uncijų paladžio tonai dvylika trylika
uncijų platinos tonai, šimtą penkiasdešimt uncijų per t osmį, du
iš šimtai penkiasdešimt uncijų per t rutenis, šeši šimtai uncijos už toną
iridis, ir aštuoni šimtai tonų uncijų per rodis. Arba apie visų
2400 uncijų per toną, kai geriausiai žinomas indėlių pasaulyje yra trečdaliu
vienos uncijos už toną.
Kaip matote šį darbą buvo ne rodiklis, kad šie elementai buvo ten;
šie elementai buvo ten ir jie buvo ten boucoups sumos. Jie buvo
sakydamas, ei kvailas vyras atkreipti dėmesį bando jums kažką parodyti.
Jei jie buvo mažai sumos, aš tikriausiai būtų kovojo su
šis. Bet jie buvo tokie milžiniški sakiau, Dievaži, kaip jie gali būti
šiuos kiekius ir niekas nežinojo. Dabar jūs turėkite omenyje, jis buvo ne
vieną spektrinę analizę buvo du su puse metų spektrine analize veikia
Šios medžiagos kiekvieną dieną. Ir žmogus faktiškai pasiuntė mane, kai jie skaito
nes jis negalėjo patikėti. Ir jis dirbo dar du mėnesius
kol jis man paskambino ir atsiprašė manęs ir jis pasakė: "Dave'as jūs esate teisūs."
Štai kaip skeptiškai jis buvo apie tai. Jis negalėjo man atsiprašyti. Jis yra
Vokietijos tyrėjas vokiečių pasididžiavimas, todėl jis turėjo jo žmona skambinti ir atsiprašyti
man.
Jis buvo taip sužavėtas, kad jis grįžo į Vokietiją institutas
Spektroskopija. Jis iš tikrųjų buvo parašyta spektroskopiniai žurnalai
įrodė šių elementų egzistavimo Pietvakarių Jungtinių
Narių natūralių medžiagų. Tai ne žurnalus, kad jūs kada nors skaityti, bet aš
iš tikrųjų matė žurnalų, jis buvo parašytas.
Jie turėjau ne idėja, kur ši medžiaga buvo iš, kaip mes jį gamino,
koncentracija mes nuėjo per arba nieko, jie tiesiog buvo analizuojami
Šis nedidelis kiekis miltelių. Crazy dalykas, apie tai, visi mes padarė
pašalinti silicio ir nusiuntė kitus dalykus. Tai buvo gana neįtikėtina
numerius. Kai mes atėjo į šį visaip, mes žinome, kaip paneigti,
Aš nusprendžiau, visi mes turime padaryti, tai mesti pinigus į šią problemą, nes pinigai
sprendžia viską, tiesa?
Taigi, 69 sekundes aš nustojau nudegimas. Leidau atvėsti mašina, ir aš paėmė
peiliukas ir iškasti, kad mažai karoliukų iš elektrodo viršuje .
išjungti elektros lanku tarsi sugeria į anglies ir turite
kasti į anglies jį gauti, tai šiek tiek karoliukas metalo.
Taigi aš pasiuntė mažai karoliukas metalo per Harlow Laboratorijos Londone.
Jie padarė šį karoliukas tauriųjų metalų analizė. Gaunu ataskaitą ne
tauriųjų elementas aptikti ". Dabar tai buvo vieną sekundę prieš paladžio
turėtų pradėti paliekant Tačiau pagal neutroninės aktyvacijos, kuri
analizuoja branduolį pati, nebuvo aptikta tauriųjų elementai.
Šis absoliučiai jokios prasmės ne visi. Turėjo būti paaiškinta čia.
Arba šią medžiagą, buvo konvertuoti į kito elemento arba tokia forma, kuri
mes nesuprantame. Taigi, aš nusprendžiau, kad aš tiesiog turėjo gauti daugiau informacijos
ant jo. Nuėjau į doktorantūros analizės chemikas, vyras, kuris buvo mokomi
atskyrimo ir gryninimo atskirų elementų iš nežinomos medžiagos. Jis buvo
apmokyti Iowa State University ir jis daktaro metalo atskyrimo
sistemas. Jis žmogus, kad "Motorola" ir Sperry naudojama Arizona State
tvarkyti nuotekų problemos.
Jis dirbo kiekvienas elementas periodinėje lentelėje, išskyrus
keturi. Jis dirba su retųjų žemių, jis dirbo su visais žmogus
pagaminti elementai. Jis fiziškai atskirti viską periodinėje lentelėje
su keturiais elementais. Netyčia aš jam atėjo į jo
atskirą šešių elementų. Keturios iš šių elementų, jis niekada nedirbo
apie. Jis pasakė "žinote Mr Hudson, aš girdėjau šią istoriją prieš. Visi mano
per gyvenimą, ir aš esu gimtoji Arizonan, aš girdėjau šią istoriją apie šių
tauriųjų elementai. Esu labai sužavėtas, turite dingo apie tai:
sisteminiu būdu priartėjo. Negali priimti jokių pinigų
, nes, jei aš priimti pinigus iš jūsų aš turiu tau parašyti rašytinę ataskaitą.
Viskas, ką aš turiu parduoti yra mano reputaciją. Viskas, aš turiu parduoti savo patikimumą.
Aš esu sertifikuota ekspertu Arizonos metalurgijos
atskyrimo sistemose. Jis sakė: "Dave'as aš dirbti už jus nemokamai, kol aš
gali parodyti, kur esate neteisus. "" Kai aš galiu pasakyti jums, kur esate neteisus
Aš duosiu jums rašytinę ataskaitą. "" Tada man mokės šešiasdešimt dolerių valandą
laiko aš praleidau. "Tai turėtų būti maždaug nuo dvylikos iki penkiolikos
tūkstančių dolerių. Jei šis atsikrato prakeikimas, jei tai tiesiog gauna dalykas
atsakyti kartą ir visiems ji verta. Tai buvo man tuo metu. Tai padaryti,
grįžti į ją.
Na, po trejų metų jis sakė: "Galiu pasakyti jums, tai ne koks nors kitas
periodinės lentelės elementų Mes esame išsilavinę, mes esame mokomi daryti
cheminės medžiagos atskyrimas ir tada siųsti jį, instrumentinės
patvirtinimą. "
Pavyzdžiui, aš naudoju rodis, nes ji labai unikalią spalvą
chlorido tirpalo. Tai beveik kaip vynuogių spalvą spanguolių spalvos
sulčių. Nėra kitų elementų gamina tos pačios spalvos chloridas
Solution. Kai mano rodis buvo atskirtas nuo visų kitų elementų
gaminami, kad chloridų spalva. Paskutinis procedūrą, galite padaryti, siekiant atskirti
medžiaga iš neutralizuoti rūgšties tirpalo, ir ji nusėda
sprendimą, kaip raudona ruda dioksidas. Tai kaitinama kontroliuojamoje atmosferoje
800 laipsnių per valandą, ir tai sudaro bevandenis dioksidas. Tada jums
hidro sumažinti, kad pagal kontroliuojamoje atmosferoje gauti elementą ir tada
Žymėti toli perteklių vandenilio.
Taigi, kai mes padarėme, kad, mes neutralizuoti rūgšties tirpalo ir nusodinti
raudonai-ruda dioksido. Kuris yra spalva, ji turėtų nuosėdos.
Tada mes filtruojamas, kad iš. Mes šildomi pagal deguonies vamzdelį valandą
krosnis tada mes vandens sumažino šį pilkai balti milteliai: tiksliai spalvos
rodis turėtų būti kaip elementas. Tada mes kaitinamas iki 1400 laipsnių pagal
argono Žymėti toli medžiagos ir paaiškėjo sniego baltumo.
Dabar tai nebuvo tikimasi. Tai tiesiog yra ne tai, kas turėtų atsitikti. Taip
tai, ką Jonas padarė jis sakė: "Dave, aš ruošiuosi šilumos bevandenėje medžiagoje
dioksidas, aš ruošiuosi atvėsti žemyn. Aš einu vienas trečdalis mėginio
ir įdėti jį į sandarų buteliuką. Aš ruošiuosi įdėti mėginio poilsio atgal
vamzdelio krosnyje ir šilumos pagal deguonies, ataušinkite jį atgal, išvalyti jį su
inertinių dujų, šilumos atsargines vandenilio oksidų ir sumažinti toli
vandenilis reaguoja su deguonimi sudarančios vandenį ir valo metalo. Aš jums atvėsti
kad pilkai balti milteliai aš imsiu pusę, kad ir įdėti jį į
kitą užantspauduotą buteliuką. Imsiu milteliai poilsio ir padėkite jį atgal
krosnis. Aš ruošiuosi oksiduoti, ir hidro-ją sumažinti ir Žymėti ją
balti milteliai. Tada aš įdėti jį į buteliuką ir siųsti visų trijų buteliukų
Ramiojo vandenyno Spectrochem per Los Andžele, vienas iš geriausių spektroskopiniai įmonių
JAV
Pirmosios analizės grįžta. Raudonai rudą dioksidas, geležies oksidas .
Kitas medžiaga grįžta, silicio dioksido ir aliuminio. Ne geležies dabartis.
Dabar tiesiog pradėti vandenilio geležies oksidas, geležies mesti yra geležies ir dabar ji
tapti silicio dioksido ir aliuminio. Dabar tai buvo didelis pavyzdys. Mes tiesiog geležies
virsta silicio dioksido ir aliuminio. Sniegas baltas atkaitintomis mėginys buvo analizuojamas kaip
kalcio ir silicio dioksidas. Kur aliuminio eiti? Jonas sakė: "Dave mano gyvenime buvo
taip paprasta, kol aš sutikau tave. "Jis pasakė:" tai daro absoliučiai jokios prasmės ne visi. "
Jis sako ", tai, ką jūs dirbate su ketina sukelti juos iš naujo parašyti
Physics Books rašyti chemijos knygas ir ateiti į visiškai naują
supratimą. "
Jonas davė man savo sąskaitą, buvo šimtas trisdešimt tūkstančių JAV dolerių, kurį aš
mokama. Tačiau jis sakė: "Dave, aš fiziškai atskirti ir Pavarčiau
chemiškai penkiasdešimt skirtingų būdų ir keturių iki šešių uncijos už toną
paladžio, nuo dvylikos iki keturiolikos uncijų platinos tonai, šimtai penkiasdešimt
uncijų per t osmį, du šimtai penkiasdešimt uncijos už toną rutenis, šešių
šimtai uncijos už toną, iridžio, ir aštuoni šimtai uncijų per t Osmis.
Buvo ten, kad spectroscopist man pasakė patį skaičių .
Jis buvo toks neįtikėtinas, kad Jonas sakė "Dave, aš turiu eiti į gamtos
vieta, kur ši medžiaga ateina iš ir aš turiu imtis savo mėginius. Taigi jis
pakilo ir vaikščiojo turtą ir paėmė savo pavyzdžių, įdėti jį į
maišelį, išvedė juos į laboratoriją, pulverizuotu visų atrinktų ir
tada pradėjo daryti analizę apie tai, kas vadinama pagrindinio mišinio mėginyje
kuris atstovavo visą geologija ir jis turi tuos pačius numerius.
Mes dirbo nuo 1983 iki 1989. Vienas mokslų daktaras chemikas, tris meistras
chemikai, du technikų darbo visu etatu. Naudojant Sovietų akademija
Mokslai, JAV standartų svarsčių ir matų biuro informaciją,
atspirties taškas mes pažodžiui sužinojo, kaip padaryti, kokybinius ir kiekybinius
kitokiems visų šių elementų. Mes sužinojome, kaip priimti komercinius
standartus ir padaryti juos išnykti. Mes sužinojome, kaip pirkti rodis tri-chloridas
Johnson, Matą ir Ingelhardt kaip metalas ir mes sužinojome, kaip nutraukti visus
metalas-metalas klijavimui, kol jis tiesiog buvo raudonojo tirpalas, bet ne rodis
aptikti. Ir ji buvo nieko, bet gryno rodis iš Johnson, Mathew &
Ingelhardt.
Mes sužinojome, kaip tai padaryti su iridžio, mes sužinojome, kaip tai padaryti su aukso, mes
išmoko, kaip tai padaryti su osmį, mes sužinojome, kaip tai padaryti su rutenio. Ir
ką mes radome, kai mes iš tikrųjų įsigijo mašiną, vadinamą aukšto slėgio skysčio
chromatografija.
Jūsų duomenys šis asmuo, pavadintas John [Sycapose?] Buvo žmogus, kuris
iš tikrųjų parašė savo daktaro Ajovos valstybinio universiteto disertaciją apie tai, kaip sukurti
priemonė. Jis ėmęsi kurti šią priemonę atgal į 1963-1964.
, Po to, kai baigė kai studijų pakopos studentams, kad technologijos
ir sukūrė, ir, galiausiai, "Dow Chemical" atėjo ir nusiperka jį. "Dow nuėjo
į priekį ir komercializuotas ir dabar ji yra labiausiai sudėtingų cheminių
atskyrimas, kad pasaulyje. Tai kompiuterio kontroliuojama, visi aukšto slėgio
ir jūs galite padaryti su juo labai tiksliai (separacijos). Nes tai žmogus, kuris
konceptualizuoti, suprojektuoti, papasakojo, kokie apribojimai būtų
Galų gale, jis buvo idealus vyras technologijų ir tobula.
Taigi, mes galėjome panaudoti savo pagrindinių technologijų ir parengti atskyrimo sistema
rodis tri-chloridas (mes iš tikrųjų atskirti penkių
rūšių komercinių rodis tri-chloridas). Kas tai yra, visi apie tai,
žodį "metalas", pavyzdžiui, žodžio "kariuomenė ". Jūs negalite turėti vieno žmogaus armija.
metalo žodis reiškia konglomeratą medžiagos. Ji turi tam tikrų savybių,,
elektros laidumą, šilumos ir visus šiuos kitus aspektus.
Kai ištirps metalų rūgšties jūs gaunate sprendimą, kuris yra aiškus, be
kietos medžiagos. Jūs prisiimate nemokamai jonų, tačiau, kai susiduriame su Nobelio
elementų dar nėra laisvo jonų, tai dar kas vadinama klasterius chemija.
Atgal nuo 1950-ųjų buvo visos srities mokslinių tyrimų kolegijose
vadinama klasterius chemija; katalizinio medžiagos. Bet kas atsitinka, yra metalo
metalo obligacijas vis dar lieka medžiagos. Taigi, jei jūs perkate rodis tri-
chloridas iš Johnson, Mato ir Engelhardt jūs iš tikrųjų gauti Rh 12
CL 36 arba Rh 15 cl 45. Jūs tikrai nėra gauti RhCl 3. Yra
skirtumas tarp metalo ir metalo suvirinimo medžiagos ir laisvo jonų. Ir
ką perka, kai jūs perkate tai klasterius chemija; jūs negaunate
laisvo jonų.
Kai įdėti jį į analizės prietaisus analizuoti,
iš tikrųjų analizuojant metalas-metalas obligacijų klasterius. Tai tikrai ne
Analizuojant laisvo jonų.
Aš girdėjau, kad "General Electric" buvo statybos naudojant rodis kuro elementų ir
iridžio. Taigi aš padariau ryšius su kuro elementų žmonių, Massachusetts
ir keliavo atgal ten susitikti su jais. Jie turėjo tris advokatui susitikti su
mus ir GE žmonės ten buvo. Advokatai, buvo apsaugoti GE
žmonių, nes daug žmonių sako, kad jie turi technologijas, ir jie atitinka su
jų po susitikimo jos ieškinį teigdamas, kad GE pavogė jų
technologija. Tada apsiginti GE atskleisti jų technologija
tikrai yra, todėl GE labai skeptiškai, kai jūs kalbate, kad turite kažką naujo .
Jie priima savo aukštos faluting advokatai tikrai jums ekranas.
Po maždaug valandą jie sakė: "šie vaikinai yra for real. Jūs advokatai gali
atostogų ". Nes jie turėjo sprogimų taip pat. Jie žinojo, kad, kai jie
pirkti komercinių rodis tri-chloridas, kad ji analizuoja labai gerai. Tačiau į
kad jis pasiruošęs eiti į jų kuro elementų, jie turi padaryti skysčio
naudojant druskos skysčio, kur jie ištirpsta druska ir metalo su juo
skaidyti jį toliau. Jie žino, kai jie, kad metalas nėra
analizuoti ir daugiau.
Taigi, kai mes jiems pasakiau, kad mes turėjome medžiagos, kuri nebuvo analizuoti visus jos
galėtų įsivaizduoti, kaip tai buvo įmanoma. Jie niekada nėra matęs, bet jie sakė , mes
domina. Dabar šie žmonės, kurie stato analizės
Matavimo prietaisai, GE. Jie atsakė: "Dave, kodėl ne jūs tiesiog krūva
rodis mums ir išsiųsti ją mums, ir mes prijungti jį mūsų kuro elementų
technologija. [Kas yra konversijos mechanizmą Monatomic rodis
metalo rodis šių kuro elementų?] pamatysite, jeigu ji veikia toje vietoje , kur
tik rodis darbai. Joks kitas metalas kada nors buvo nustatyta, kurie bus atlikti
katalizę, vandenilio kuro elementų, išskyrus besivystanti technologija
rodžio ir platinos ir rodžio, yra unikali, lyginant platinos , nes
rodis nenuodija su anglies monoksidu ir platinos nėra.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą