2011 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

Ikaro svajonė yra gyvas

Asmens skrydžio gebėjimą skristi kaip paukštis išlieka silpnas, nepaisant šių nuotykių ir eksperimentavimo šimtmečius. Tai ne trūkumas bando . Per daugelį amžių išradėjai, nuotykių ir mokslininkai buvo atkakliai siekia žmogaus skrydžio svajonė.

Mitas Ikaro

Vienas pirmųjų įrašų šią svajonę galbūt Graikijos Ikaro mitas.
Ikaro yra graikų mitų pobūdžio. Jis buvo sūnus Daedalus puikus (žmogaus), graikų mitologijoje architektas. Pasakojama, kad Daedalus buvo toks talentingas jis buvo įkalintas kartu su sūnumi ir priversti dirbti mitinis Kretos karalius Minas . Iš vaško ir plunksnų jis senamadiškas sparnus tiek jam, ir Ikaro pabėgti . Prieš išvykdami, jis įspėjo Ikaro pasilikti artimas jam, o ne eiti į šalia saulės . Deja, energingas jaunuolis Ikaro negalėjo padėti sau ir skrido aukščiau ir aukščiau, kol jo sparnus tirpinto ir jis nukrito iki jo mirties .

17-osios a. płaskorzeźbą Ikaro kritimas, Kretos labirinto apatiniame dešiniajame (Musee Antoine Vivenel)

Leonardo da Vinci skraidančių mašinų

Renesanso genijaus Leonardo da Vinci ", daug metų praleido iššifruoti paukščių skrydžio, ir sukurti asmens skraidymo aparatams. Mirties patale 1519", "Leonardo sakė, kad vienas iš jo apgailestauja, kad jis niekada skrendama. Leonardo patraukė šimtus vaizdų paukščių sparno, bando iššifruoti jų paslaptis, ir paruošė kruopščiai planų nėra nei šiandien sklandytuvų ir sraigtasparnių skraidymo aparatams. Bet jis niekada suprato, skrydžio fizikos.
Leonardo DaVinci, Wing Statybos ir kontrolės tyrimas [1490, Plunksna ir rašalas]
Didžiąją savo gyvenimo "," Leonardo da Vinci sužavėjo skrydžio reiškinys, gamina daug tyrimų, iš paukščių skrydžio, įskaitant jo a. 1505 kodekse dėl paukščių skrydį, taip pat planus keletą skraidymo aparatams, įskaitant šviesos Planieris ir sraigtasparnį primenančiu mašina. Britų televizijos stotis kanalas Keturi užsakė dokumentinį Leonardo sapnas mašinos, transliuoti 2003 metais. Leonardo mašinos buvo pastatytas ir išbandytas pagal jo originalaus dizaino. Kai kurie iš tų dizainų pasirodė sėkminga, o kiti sekėsi ne taip gerai, kai praktiškai išbandyti .

Planieris

Penkis šimtus metų naujovė, nes tada buvo pagamintas Planieris, paprastas ir pakankamai saugi naudoti bet kas.
Skraidyklės buvo aplink, nes su 1800-aisiais, nors skrydžio sąvokos nėra visiškai suprantama tada, ir labai mažai, jei bet kokio sėkmingo skrydžiai buvo atlikti. Jie praktiškai pradėjo naudoti maždaug 1950-aisiais Amerikos aeronautikos mokslinių tyrimų filialas. Šie pirmieji dizainas buvo žinomi, kaip parawings ir buvo sukurta pateikė Francis ir Gertrūda Rogallo. Anksti sklandytuvų medžio ar bambuko rėmai ir polietileno burės, kuris yra primityvus, palyginti naujų medžiagų, naudojamų šiandien sklandytuvų, kuris bus aptartas vėliau išsamiau. Šių sklandytuvų suintrigavo žmones tada, kaip jie šiandien dėl laisvo skrydžio sąvoka dažnai yra įdomi idėja. Beveik visi (išskyrus tuos, intensyvią baimę aukščio) svajojo vienu ar kitu metu gali sklęsti virš žemės. Lotniarstwo apie arčiausiai mes galime ateiti į laisvo skrydžio, ne motorinių transporto priemonių arba traukos jėgą šaltinis, tik jūs ir atviru dangumi.

Žmogaus varomi orlaiviai

Plonytis Albatross buvo pastatytas amerikiečių aviacijos inžinierius Dr. Paul B. MacCready "AeroVironment žmogaus varomi orlaiviai. 1979 m. birželio 12 d. sėkmingai baigė kirsti Lamanšo laimėti antrą Kremeris premiją.
Lėktuvas buvo suprojektuotas ir pastatytas komanda, vadovaujama Paul B. MacCready, pažymėti JAV aeronautikos inžinierius, projektuotojas, ir pasaulyje sparčiai didėjančias čempionu. Plonytis Albatross buvo jo antroji žmogaus varomų orlaivių, voratinkliai Condor, kuris laimėjo pirmą Kremeris premiją 1977 m. rugpjūčio 23 d., užpildant mylių ilgas figūra aštuonių žinoma. Antrą Kremeris uždavinys buvo paskelbtos kaip per Lamanšo prisimenant Louis Blériot 1909 kirtimo skrydžio. Albatross buvo varomas naudojant pedalus vairuoti didelių dviejų ašmenimis sraigto. Pilotavo mėgėjų dviratininkas Bryan Allen baigė 35,8 km (22,2 km) kirtimo 2 valandas ir 49 minutes, pasiekti maksimalų greitį 29 km / h (18 mph) ir vidutiniškai 1,5 m (5 pėdų) aukštyje.

Sparnas-suit Skraidymas ir bazės Šuoliai

"Birdmen" neišskiriamas numeriai mirė per šimtmečius po šuoliuojančio iš bokšto arba uolos, o ne realizuoti jie niekada negalėtų atvartu namų sparnus, kuriuos sunku ar pakankamai greitai, kad likti aukštai. Modernios paveldėtojų, bazinės džemperiai, šuolis nuo pastatų, uolų, tiltų, Plungės įkvepia keletą akimirkų, tada išmesti parašiutu lėtai patenka Kai Don sparnų kostiumai, nesuprantamas audinio sparnai, generuoti pakankamai pakelti savininkai stumti į priekį iki 160 mylių per valandą, o klasifikuojami. JT Holmsas Squaw Valley , Kalifornijoje, kurie buvo pagaminti apie tūkstantis sparnas-kostiumas šokinėja, sako: "Tai kaip žmonėms gali gauti skraidyti kaip paukštis, kaip glaudžiai" Jis manimi taip pat nepaprastai pavojinga:. Apie 12 BASE džemperiai miršta kasmet Paspaudus kalno, o nemokamai krintančių ar po parašiutas išsiskleidžia yra bendras reikalas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą